reklama

For the last time

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Daj mi pokoj,nevidíš že mi je dobre,bez teba,som spokojná,šťastná,na vrchole harmónie bielych kvetovnie ponorená do čierneho dažďa plného solinie v útrobách fialovo zelenej izbyopretá o ošúchanú stenu pri dveráchna vrchole harmónie bielych kvetovlietania medzi pravými oblakmia nie falošnej beznádeje a trápnej neistoty násť-ročnýchuž nie sme my,len ja a...daj mi pokoj,nechaj ma dýchať,kyslík s mojím menom a nie našímnemíňaj si milé slová na niekoho kto ti ich neopätujekto už nemá záujem vidieť ťaláskavo strkaj hlavu do iného piesočku..

Andrea Vojtová

Andrea Vojtová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimisticky pesimistická realistka so zmyslom pre melanchóliu a slabosťou pre všetko čo sa týka jej pocitov.Rada spomínam ak je na čo spomínať,v opačnom prípade neviem čo je minulosť... Zoznam autorových rubrík:  poéziapróza

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu